Tema: Re: Konsultacijos dėl aplieto buto.
Autorius: AurimasB
Data: 2010-10-12 13:17:26
na dar niunacas, tie kaimynai po apčia - notaru biuras :D
sumokėjo pasirodo 200, tipo fračize, nesupratau kuo čia kaltininkas dėtas...
na kodėl mokėjo.. neturiu supratimo, sako nu gal iš vonios išlipus nuo koju vanduo nubėgo, nors nerealu, kad tiek apliet ten kibirą gerą reiktų išpilt min .. :D nenorėjo tiesiog konfliktų, galvojo sumokės kad atsifudbolintų ir pamiš.. na aš iš karto sakiau nx mokėjai, jokių mokėjimo popierių aišku nėra, tai bandys dabar eit su tuo laišku prašyt grąžint.

pats buvau nuėjęs pažiūrėt, be šansų kad ji ten paliejo, ne nėra jokių pėdsakų, plytelės gažiai visur suklijuotos, siūlės svarios, vamzdžiai nauji nepaslėpti..

bet na negali draudimas taip našaru sakyt kad kas viršuje tas kaltas, nes per konstrukcijas tas vanduo gali laisvai ir iš aplinkinių butų subėgt.
pačiam buvo variantas, pradejo lašėt vonioje palie sieną, pažadinu ryta 7 kaimyne viršs manęs, sakau leižiat vandenį. o ta dar nepabudus nesuprantas kas dedasi, nuėjau i vonią pažiūrėt nu sausa, neikur vandens nėra ir neatrodo kad buvo. Pas mane palašėjo pusvalandį ir nustojo.. padariau išvadą kad garas susikondensavęs virs pakabinamų lubų kurnores neutekėjo, nes daugiau nesugalvojau aks gali būt..

lygiai taip pat galiu pats apsilaistyt lubas ir sakyt draudimui kad va apipylė.