Tema: Re: Interneto tiekimo salygos?
Autorius: System
Data: 2010-10-02 21:58:24
Nu come on, yra zmoniu, kurie dirba savo darba saziningai, nors ir duria
valstybe. Koks nors garazinis Vasia, remontuoja tau tavo auto, darba atlieka
nepriekaistingai, pasiima savo dali uz darba, nieko nemoka valstybei,
rezultate tu lieki patenkintas. Klausimas ar tau bus gaila, kad jis nemoka
kazko valstybei?

O jeigu kazkoks gaidelis apipisineja kitus, tai manau nieko blogo jam atgal
pasikti kad ir dvigubai.