Tema: Re: naujo direktoriaus paskyrimas
Autorius: Renookas
Data: 2010-10-01 17:52:44
o ar gali uzregistruoti registru centre be mano kaip akcininko paraso ant
protokolo?

Kitas klausimas: Tarkim as pasirasiau ant pranesimo kad akcininku
susirinkimas bus xx diena, as atejau mes pasnekejom, as jokiu kopiju
nepasiemiau, o jis gal viska suformino kad manes net nebuvo ten? ir tada gal
uzteko vieno akcininko paraso? Ar galimas toks scenarijus is principo? aisku
vaizuosiu pasiaiskinti.. bet noriu nusiteikti galimiems scenarijams..