Tema: Re: Nuo suns gintis ar begti?
Autorius: [wilkas]
Data: 2010-09-08 13:19:53
Gal ir vertetu, jei zinot tokia kuri sureaguos. Su tais kvietimais nekokia
patirtis. Kai i papludimi isplove negyva serna, tai tarnybos reakcija
"negyvas??? a tai neidomu, kreipkites i savivaldybe". Kita karta policijos
operatorius ciut ne pagrasino, kad jei atvaziuos ir nieko neras tai patrauks
atsakomyben del melagingo iskvietimo. Tai ir cia kol ta tarnyba prisiruos,
tas suo seniai bus isgaraves.