Tema: Re: Neivykes spektaklis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-09-21 14:19:49
Jo. Bet sakykim atvaziavo kokiu mokinumu ekskursija su autobusu į Vilniaus
akropoli (bukim realistai - nu ne i teatra gi).  O del techniniu kliuciu jis
neveikia. Manot, kad kas nuostolius atlygins? Galima aiskint, kad i teatra
buvo pirkti bilietai, o akropolis jokiu garantiju nedave. Taciau oferta
darbo laiko paskelbimo forma spaudoje ar internete visdelto buvo - niekur
nedingsi.