Tema: Re: Garantinis ir mokesciai?
Autorius: ManXP
Data: 2010-09-17 11:22:41
Tai jei nesi ne pardavejui, tai faktas, kad gali tekt sumoket. Todel viska 
reikia nest tiesiai pardavejui, o jis tegul rupinasi tolimesne eiga. Aisku, 
jei pardavejas bankrutaves, tai nieko daugiau nelieka...


"System" <vytautas.butkus@gmail.com> wrote in message 
news:i6v51p$rte$1@trimpas.omnitel.net...
> Pardavejas ne BA, tiesiog man klausimas pasistojo ar uz visas sitas 
> transportavimo islaidas neturetu but atsakingi DELL, na bet matyt yra kaip 
> yra..
>
> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message 
> news:i6v2dr$nh7$1@trimpas.omnitel.net...
>> malonektit patikslinti salygas:
>>
>> Kas pardavejas? ar kompas pirktas pas Baltic Amadeus? ar pas kita 
>> pardaveja?
>>
>> Baltic Amadeus (manau ne is ju pirkai) gal nors ir limono ir 5 ct. 
>> paprasyti- jie atlieka garantini aptarnavima pagal salygas sutartas su 
>> gamintoju ir pardaveju.
>> Jei pardavejas Baltic Amadeus nesumoka uz logistika, darbus ar kt.- kokio 
>> pimpalo Baltic Amadeus turetu is savo kisenes moketi uz remonta, kai 
>> navara nuo pardavimo pasiime koks nors BMS?
>>
>>
>> "System" <vytautas.butkus@gmail.com> wrote in message 
>> news:i6ti10$8s5$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki,
>>>
>>> Pirktas buvo kompas, nusprogo pakrovejas, nunesiau I Baltic Amadeus, 
>>> sako
>>> ok, pakeisim nauju, bet reikes susimoketi siuntimo islaidas, nes siuncia
>>> tiekejui tipo ar panasiai... Nu sumokejau as visus tuos mokescius(50LT), 
>>> bet
>>> dabar klausimas, ar cia ne ju reikalas butu padengti tuos mokescius? Ar 
>>> cia
>>> viskas ok, normalu ir cia dazna tokia praktika ir kituose garantiniu
>>> atstovuose?
>>>
>>> Beje, kompas DELL, jei tai ka keicia.
>>>