Tema: Re: Q: saliskas teisejas
Autorius: pjezo
Data: 2010-09-17 09:27:58
Donce- advokate dirba savo darba.
O ne sokineja pagal tavo dudele:)
Juokas ima kai advokatai vaidina spektakli pries klienta teikdami absurdiskus prasymus ar nusalinimus teismui.
Taip, kad pagal aprasyta situacija advokate aiskiai suprato kad nera nei jokio pagrindo nusalinimui nei jokios galimybes skusti teisejo sprendimus- jie teiseti.
Jei nori maski schov- samdaisi koki A. Bandziu- va tas tai spektaklius megsta rodyti, ne tik TV  bet ir teismo saleje:)))