Tema: Re: Vaikų lovos
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-16 16:48:23
na ir kiek gi tokiu nubaustu yra? Neteko grideti, kad butu nuteisti visi tarnave vokieciu armijoje ar raudonojoje armojoje.
O siaip, nelygininkime gi krastutinumu. Yra situacijos kai tu gali atsisakyti ir kazka pakeisti, yra situaciju kai tu nelabai ka pakeisi net jei tam ir nepritari. Na nubaus ta darzelio vedeja, na ir kas toliau. Ji ismes is to darzelio "pervirsi" ir kruva vaiku liks uz borto. O tada vel karusele is naujo - tevai eis pas vedeja prasys priimti, sudarines eile, siulys dovaneles ir dziaugsis jei ju vaikia miega ketvirtame aukste :)
O gal geriau einam parsyti, kad visdelto skirtu finansavima naujo darzelio statybai, ar senojo rekonstrukcijai. Gal geriau nepagailim siek tiek savo laiko (kas gali ir pinigu) ir sudalyvauji darzelio talkoje, nuperki koki mazmozi. Beje ar yra Vilniuje, Kaune Klaipedoje pastatytu nauju darzeliu kur buvo reklamuojama statytoju / savivaldybes, kad bus pastatytas naujas jei pirksi siame kvartale buta?

T:)