Tema: Re: Linai P., reiketu tavo konsultacijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-08-08 20:31:50
Jei brolis nuzude broli budamas neveiksnus ir dabar yra toks pat, jis nera
civiliniu teisiu subjektas. T.y. jis negali dalyvauti civiliniuose
santykiuose (kas yr neturtine zala), ir tuo atveju, jei tai pavyzdziui
deliktiniai dalykai, o ne kokie  sutartiniai santykiai. Neveiksnaus zmogaus
padaryta zala pagal nutylejima privalo atlyginti globejas. Jam yra uzdeta
prievole irodyti, kad jis emesi visu butinu ir protingu priemoniu, kad zala
neivyktu. Jei jis to neirodo - tada atlygina tuos nuostolius. Jei irodo -
niekas neatsako. Teoriskai yra galimybe priteisti zala ish psicho turimo
turto - pavyzdziui jei globejas mire ir to turto dafiga arba globejas visai
be babkiu. Bet cia jau vingrybes ir jums neaktualios - valstybe kiek pamenu
kolkas nebankrutuoja, globejas individualiai turbut irgi? Kad globejas yra
(jei asmuo neveiksnus) - 100 proc. Nes neveiksniu zmogu pripazista ne
kaimyne Maryte sprendimu "nu tas tai jau durnas", bet teismas, kuris
remdamasis CK 3.242.1 paskelbes zmogu neveiksniu, tuo paciu momentu privalo
jam paskirti ir globeja.

Todel kad geriau atsakyti i tavo klausima reiktu info - kuo gi visdelto
remiasi like broliai ir seserys?