Tema: Re: Linai P., reiketu tavo konsultacijos
Autorius: renatele28
Data: 2010-08-08 19:28:36
Aciu Linai, kad atsiliepei :)

Esme tokia: buvo paveldetas tevu turtas jau daug metu, kuris buvo uzrasytas
dabar jau psichiskai nesveiko zmogaus vardu (jis yra vienas ir nevedes,
vaiku neturi). Tas zmogus visai nesenai padare labai sunku nusikaltima. Jam
gresia tik Rokiskio psichiatrine. Deja seserys ir broliai negalejo su tuo
susitaikyti ir dabar nori kaip moraline zala prisiteisti viska ka sis zmogus
turejo, t.y. nama su zeme kaime. Man kazkaip nesinori tiketi, kad toks
dalykas yra galimas jei zmogus jau daug metu yra psichiskai nesveikas. Ar
toks dalykas galimas, Linai ?

Renata