Tema: Re: Sutarties nutraukimas su Smscredit.lt
Autorius: NASA
Data: 2010-08-06 10:39:18
Kaip teisingai paminejo Nitro, sutartis nustoja galiojusi kai visos salys
ivykdo savo prievoles.

Kitas klausimas yra duomenu tvarkymas (liaudiskai - saugojimas) apie
tave. Pagal asmens duomenu apsaugos istatyma, jie, kaip kreditorius, turi
teise tvarkyti ir saugoti duomenis ilgesni laikotarpi nei numato sutartis
(max 10 metu).

Gali, pasinaudojant tuo paciu istatymu, reikalauti, kad "nutrauktu tavo
asmens duomenu tvarkyma" nes "ivykdei visas sutartines prievoles, bei
neplanuoji ateityje tureti civiliniu santykiu su UAB "smscredit.lt".
Jei smscredit nesutiks, rasai rasta Asmens Duomenu inspekcijai (ada.lt)
ir prasai, kad ivykdytu tavo reikalavima. Jei reikalavimas pagristas, ADA
tau pades, jie visada gina duomenu subjekto (tavo) puse.