Tema: Re: Sutarties nutraukimas su Smscredit.lt
Autorius: Nitro
Data: 2010-08-05 18:08:47
13.3. Paskolos sutartis galioja, kol ivykdomos visos joje nustatytos
prievoles, ir yra pripazistama ivykdyta tuo momentu, kai Paskolos gavejas
grazina Paskola, sumoka Paskolos davejui Paskolos suteikimo komisini
mokesti, sutarties netesybas, jeigu tokios buvo taikytos, bei kitus
mokejimus, kylancius is Paskolos sutarties.

tai apie koki sutarties galiojima kalbame, jei ji nebegalioja ivykdzius
visas prievoles? :)