Tema: Re: atlikejai
Autorius: Raulis
Data: 2010-08-05 21:38:46
Ja ja, žinos dabar delfio komentatoriai, kaip artistus į Seimą rinkti.
Durnumą ir pasipūtimą būtina apmokestinti. Gal kitą kartą prieš rinkimus
kandidato paklaus: ponas, kokia jūsų nuomonė apie laikmenos mokesčius,
nes, ponas, aš esu prieš balsuosiančius už tokį mokestį.

Tačiau bus kaip buvę. Per rinkimus visiems dzin tie rinkimai, galima net
išdidžiai pareikšti, kad va, balsavau už Valinską, nes tai yra prikolas,
tai yra kieta.