Tema: Re: atlikejai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-08-05 16:36:38
Matote, kolegos, visgi šioks toks skirtumas įžiūrimas: tuo metu, kai bendrieji mokesčiai bent jau oficialiai yra skiriami "Valstybei" - t.y., mums patiems, o vat šie tūpi mokesčiai tipo yra skiriami išlaikyti kažkokią mūsų visuomenės dalį.

Tai gal nereikia apsimetinėti ir deklaruoti kažkokias kovas su piratavimu, o tiesiog elementariai priskirti visus artistus socialiai remtinų žmonių grupei, įpisti jiems mokesčius dar didesnius, ir tada dalinti surinktus nuo CD pinigus kaip pašalpas?

O kitas klausimas - aš tarkim sukuriu programą, kokį nors cypsiuką. Parduodu vienam žmogui, o jis paplatina per visą LT. Ir vaikšto visi prisikimšę pilnus USB tos mano cypsiukė, vaikšto, sypsi laimingi.
Klausimas: KUR MANO BABKIŲ DALIS NUO BENDRO LOVIO?
Aš gi autorius, ir mano teises turi ginti LATGAA, reiškia, ir man dalį surinktų pinigų skirti....

Iškreiptas debilizmas pas mus su tais laikmenų apmokestinimais. Tikrai tuoj bybius Lietuvoje apmokestins ir rems iš tų pinigų nukentėjusias nuo žmonių pardavinėjimo lietuviškas Airijos paprastutes.