Tema: Re: dar apie privatuma
Autorius: alias
Data: 2010-07-09 20:56:51
Tada, galima, aš paklausiu.

Į darbą ateinu su kuprine. Ką toje kuprinėje nešioju -- ne tavo ir ne kieno nors reikalas. Nori pasakyti, kad irgi 'gali iškratyti'? Juk kaip ir atitinka viskas -- darbo vietoje asmeninis 'konteineris', maža ko aš ten prisivogiau, gal dokumentų iš darbo pasivagiau, o gal usb mouse'ą, o gal visą serverinę susigrūdau.

--
аrtificiаl lifeform intеndеd for assassination and sаbоtagе