Tema: Re: ech tie bankai...
Autorius: Renookas
Data: 2010-07-08 10:08:24
o kame problema? tau buhaltere perveda i tavo banka ankstesniji, o tu
persivedi i naujaji. Lesos pervestos? Pervestos. Niekas negali uzgincyti. O
siaip prie tokiu dlayku dar kol kas nesikabino man nei viena sbankas. o jie
su situ punktu tai eina nx kaip uzp.... visiems jiems reikia pervedineti o
kada daryti kai alga tik viena?