Tema: Re: Ar kur nors eina registruot vogtus IMEI kodus?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-07-07 19:23:49
Gali būti gausiai sudėtingesnė ir brangesnė, nei Nokia 3310 laikais. Ir
lituoklio gali prireikti.

Ir kam vagims to reikia to vargo tiesą sakant jei telefonas ir taip
veikia? Jei apvogtasis iš durnumo ar tingėdamas ieškoti užblokuoja, tada
taip, keičia kas tuo metu supirkęs būna arba keliauja į artimiausią užsienį.