Tema: Re: Mokesciai uz mokesciu priemima. Normalu?
Autorius: Gintas
Data: 2010-07-06 19:47:23
Turiu drauge vokietijoje- vietiniai pavedimai jai nekainuoja. Beje-ir su sveikatos prieziura nera taip blogai, kaip kad nupiesei. Pazistama, su lietuvisku pasu,. taciau istekejusi uz vokiecio serga insultu. Ja ir tiria ir gydo-be jokiu papildomu islaidu. Ir prabangiai gydo! Faktas. Sunkiai gyvena, tad nemanau, kad kazkoki super-duper draudima moka.