Tema: Re: Pazeidziama teise i privato zmogau gyvenima
Autorius: Tomas
Data: 2010-07-02 23:51:12
Ta prasme...?
Prie mano tvoros po medzhiu pernai buvo uzhsiveises nu i bomzha panashus zhmogenas. O vasara, merginos isheina kieman nepilnai apsirengusios, pradejo skustis, sako spokso ir dreba. Shuktelejau kad pyzdintu nx jam. Jis man shuktelejo kazhka apie zhmogaus teises. Kadangi nesu Ž.Savickas, pasiemiau perkalbetoja ir nuejau pasitikslint zhmogaus teisiu ypatybiu. Anas pabego kazhka shukaudamas. Kazhin, cia pazheidzhiau zhmogaus teises ar nelabai...?