Tema: Re: SEB pavaro
Autorius: Laimis
Data: 2010-06-25 15:58:30
Linas Petkevičius rašė:

> kazkaip negirdejau, kad kiti bankai taip stabdytu.

> Kazkaip jokio skirtumo, kaip at manes spjauna.

Jei tavo krautuvėlės analogija, tai ar tik nenori pasakyti, kad tu ant
savo klientų „spjausi“ tik esant fors mažorui plius? Ne tada, jei
susirgtų pardavėja, o pakaitinės nebūtų ir pats negalėtum?
Ir klientas, kuris priverstas, tarkime, laukti eilėje pusę valandos, kol
gauna kepalą duonos (nes labai lėtas neupgrade'intas kasos aparatas,
lūžinėja kortelių terminalas, interneto ryšys, o šių tiekėjų support'as
dirba darbo valandomis; prastas parduotuvės išplanavimas -- reikia
lakstyti po visą salę nuo lentynų iki lentynų, o dar prieš šventes minia
sugužėjo), neturėtų jaustis apspjautas...?

Aš nemanau, kad bankui yra normalu stabdyti savo sistemas, bet kartu
galiu įsivaizduoti, jog tai gali būti esminis sistemos upgrade'as (o ne
paprastasis versijos atnaujinimas), kuris jau vyko/vyksta (ką, vidinės
programos, interface'ai visai nesikeis ir banko ofisų planktonas po
ilgojo savaitgalio suplaukęs į darbo vietas maigys senus įprastus
mygtukus?) ir šis sustabdymas yra paskutinis operacijos etapas. Taip pat
gali būti, kad bankas, kaip ir tu nėra besąlygiškai motyvuotas
neprarasti klientų, todėl tikrai pasvėrė, kiek kainuotų nuoseklusis
pereinamasis procesas, kuriant kompleksišką pereinamąją sistemą
palyginus su tuo, kiek nuostolių, žalos jis patirtų sustabdęs savo
sistemą kelioms dienoms mažiausio aktyvumo metu.