Tema: Re: Darbo laikas vakar?
Autorius: Yvl
Data: 2010-06-19 13:18:28
sutarty irasyta tik 40 val darbo savaite ir nieko daugiau :)
o man kaip sakiau yra kazkodel ystrige, kad defaultine pietu pertrauka yra 45 min. nerandu kur tai parasyta butu tik...
jokios pietu pertraukos trukmes musu imonej nereglamentuotos ir sutarty neaprasytos.
bent as tos info neturiu.
 tai jungt amerikoniska principa "nera parasyta" ir siust shefa toli, kai penktadieni iesko ofise 16.45? :)