Tema: Re: seimo bajeriai ?
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2010-06-18 00:24:40
Teisingai. Balsuoti seimunui neprivaloma, o toks metodas, kai
ignoruojamas balsavimas - normali praktika parlamentuose, ypac tarp
opozicijoje esanciu politiniu jegu. Taip daznai bandoma zlugdyti
kvorumus ir pan., neleidziant buldozeriu stumiamu daugumos istatymu ir t.t.

O kas del Sacharuko - ar ne jis buvo Operatyvines veiklos kontroles
komisijos pirmininku? Nenoriu vel kurti samokslo teoriju, bet neatmetu
galimybes, kad visa si istorija taip smarkiai issirituliojo butent del
sios priezasties...

--
Valdas Vilutis