Tema: Re: Keliones darbo metu
Autorius: Arj
Data: 2010-06-17 14:02:57
as kazkada buvau sugalvojes teorija, kad normalios auto eksplotavimo islaidos yra tada,
kada jos +- mazdaug lygios islaidos benzinui ar ju nevirsija.

Kaip bebutu keista, kiek skaiciaviau tos ekslotacines islaidos dazniausiai nepriklauso nuo auto amziaus
(na nuansu cia aisku yra). Aisku, cia eklspotuojant o neuzmusinejant "iki kol dar vaziuoja".
Nes tiek 20 metu senumo golfa reikia remontuoti, ir ne taip retai,
ir naujai auto tepala keisti firminiam servise nera pigu :)

O tuo tarpu auto nuvertejima paskaiciuoti labai paprasta, ir cia metai vaidina esmini faktoriu :)