Tema: Re: skaitmeninio tunerio grazinimo problemos
Autorius: Achtung!
Data: 2010-06-15 14:31:23
zmones kurie tuos tiuneriu pardavineja per skelbimus gali atveztiir pajungti
ta tiuneri. litus mokesi tik tuo atveju jei patiks kokybe. tai cia vienas
variantas. kitas variantas - kaip jau mineta pirkti inernetu. www.neriba.lt,
www.pigu.lt litus savaites begyje tikrai grazina. Tokiu atveju pralostum tik
pinigus uz transporto/pasto islaidas, bei ardant preke reiktu pasistengti
labai jau nesugadint pakuotes.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5197 (20100615) __________

http://www.eset.com