Tema: Re: vaiko auginimo atostogos
Autorius: Anita
Data: 2010-06-13 12:46:46
pasalpa, mokama kaip tevystes atostogos ar vaiko prieziura, yra tai, kad tau
suteikia teisiskai legalia kompensacija uz darbiniu pajamu praradima. ta
prasme, tu augini vaika, todel negali dirbti ir gauti pajamu. uz tai gauni
pasalpa.
jei tu gauni pajamas is darbo, augindamas vaika, tavo pasalpa proporcingai
mazeja gautom pajamom. procentai cia ne prie ko