Tema: Re: Moteru pavarde po santuokos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-09 12:29:46
va va, tokie italų imigrantai žemes paskui mūsų, kroviannų litovcų, atiminėja... :)))

Ir taip tos sumaišties pakanka, o čia dar ir moteros ims išsikalinėti su savo pavardžių rašybų įvairove.
Tada dar pšekai savo tvirtaprades L įkiš, ir tada jau kokia nors teismo sekretorė apatiškai užstrigs bestenografuodama posėdžio pradžioje...
VNO kabinėsis, kodėl aš jo pavarės nerašau su perbraukta L, KEDas kabinėsis, kodėl naudoju Win-1257, o ne UTF-8 koduotę, ir pisimės visi ratuku - svarbu valdžios kritikuoti nebeturėsim laisvo laiko...