Tema: Re: situacija apie vartotojo teises
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-08 11:06:09
ukw,
jei prieš dedant "kuo pigiau" būtum aiškiai jam pasakęs - nebus jokių garantijų, t.y., sugesti gali kad ir rytoj - ir liksi ant ledo, ir šios signulkės TIKRAI genda - tai ne zippo žiebkės, ir ar tikrai tikrai jis nori būtent to varianto - manau, šiandien nebūtum dabartinėje situacijoje. Žmogus tiesiog arba būtų atsisakęs tokią dėti, arba dabar neieškotų pretenzijų tau.

Taip, aiškinamasis darbas...