Tema: Re: Teo sutarties nutraukimas
Autorius: A&G
Data: 2010-06-07 18:01:22
blet sutartis buvo pasirasoma pries pora metu, per ta laika jau iranga issipirkta, nors jos man nx nereikia jeigu atsisakysiu ju paslaugu ir naudociausi toliau jeigu nors kiek jausciau ju lojaluma savo seniems klientams, kaliega pries metus pasirase sutarti del gala tv, metus buvo nemokama, dabar moka po 29 lt, kai tuo tarpu man reikia moket po 50, tai ar ju tikslas pririst klienta trims metams ir daugiau jo nematyt, nes koks asilas pratesines sutarti ar turet ji 10 metu, taikant nuolaidas ne tik naujiems ar bent jau tokiu zviersku baudu netaikant, ziurek po kazkiek laiko imciau ir sugrysciau

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:huj0o4$pbn$1@trimpas.omnitel.net...
Tai terminuotą sutartį pasirašei nes buvo brangesnė nei neterminuota ar kaip?

Bet tai blet blet, kol neteko susidurti su terminuotomis sutartimis niekada nebūčiau galėjęs pagalvoti, kad toks procentas visiškų lochų.

--
Doc