Tema: Ats.: delfi straipsniukas apie baznycia
Autorius: Blynas
Data: 2010-06-03 00:59:00
O tu kada nors turėjai reikalų su bažnyčia? Gal kokias mišias užsakinėjai ar pan.? Man tai ne kartą jau teko patyti susiraukusias kunigėlių fizionomijas, kai bandai už 50 Lt nupirkt frazę "šiandiena susirinkome pagerbti Tomo" tarp kokių 10 dar tokių pačių frazių. Ir atsisakymą irgi teko girdėt.

"Tomas" <nera@mailo.lt> parašė naujienų news:hu37jk$c4m$1@trimpas.omnitel.net...