Tema: Re: delfi straipsniukas apie baznycia
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-01 20:11:39
"Toxis" <toxis@nt_lietuvisko.tako> wrote in message news:hu3b8k$g6g$1@trimpas.omnitel.net...

> ash chia taip turiu pasiulyma - gal tu daugiau savo ishprusimo neberodyk...

Labai dosnus pasiulymas, bet jeigu tu nieko priesh, gal ash tuo pac pasirupinsiu :)
Ne ishprusima grupse rodau, o tikiuosi, kad man atsakysi nors kazhka protingo.

> ash ir dabar turiu galimybe nemoket lietuvai, o moket kitai valstybei, kur
> jie man rods net mazhesni - bet supranti, ne visi yra tokie sugede kaip

Kadangi nesu itin patiklus, manau, kad taip nebuna, atleisk.

> kaip supratau, tu nematai nieko blogo tame, kad bazhnychia plauna pinigus ir
> yra didele sheshelines ekonomikos dalis?

Panashiai. Plaut pinigus mano manymu imanoma tada, kai jie yra igyti pazheidzhiant istatymus, kam nors kenkiant ir pan. Zhudant, vagiant, prekiaujant narkotikais, ginklais ir pan. Dabar gi jie yra suneshti gera valia, savo noru. Galima ishvartyt, kad bazhnycia kenkia, meluoja, apgaudineja ir pan, bet shiaip tai turim tokia situacija – yra daug visokiu visokiausiu grupiu, kurios vienaip ar kitaip uzhdirba leshu pragyvenimui. Tam tarpe yra grupe asmenu, kurie pinigu prasimano pasitelke pasakojimus apie dievus, marijas ir kitus stebuklus, ir yra kita grupe, kuri turtus uzhdirba pasakodami apie visuomenini interesa, sheshelines ekonomikas ir su tuo susijusius dalykus. pastarieji be to esant reikalui legaliai gali pasitelkti prievarta. Jie gali prieit ir legaliai atimt pinigus, nors tu gimei laisvu zhmogum ir nesi jiems skolingas, jie gali numelzht VISAS grupes, taip kaip nori, ir kiek nori. Taigi, yra daug blogesni, ir nesuprantu kodel tureciau buti ju puseje.

> ash jau supratau, kad su alegorijom tamstai yra problemu, pasistengsiu
> tamstai taikomus postus rashyt papraschiau...

Na tu nebent supratai, ant kiek nevykusi objekta pasirinkai alegorijai... ;)