Tema: Re: pedofilu klanas
Autorius: Silvano
Data: 2010-05-27 11:53:23
Kliunka yra tikras profesionalas itin gerai ismanantis savo darba...jis
tokius zulikus ir galvazudzius uz grotu ikises, kad tu vien juos pamates
apsislapintum ir daugiau niekada gyvenime nieko nebefotografuotum. jis nera
soumenas ir neprates aiskintis durniu miniai ir atsakineti i debiliskus
beprasmius klausimus...