Tema: Re: civilinis ieskinys
Autorius: pjezo
Data: 2010-05-21 15:24:55
tokiu pagrindu ir ispejo.
jei butu rimteniu pagridu- butu "linksmiau" nei ispejimas.
policija paklause terpylos ka jis itaria- jis ir pasake su kuo pastaruoju metu nesutare- nieko neteiseto jis nepadare.
sprendima -isikviesti apklausai- prieme spolicija, - jis taip pat teisetas.
o "igaliotine tirianti pareiskima pasiule kreiptis i teisma su civiliniu ieskiniu del moralines ir turtines zalos"...
matomai uzknisai tu ja savo ikirumu ir verklenimu kaip tave nuskriaude- kad atsiknistum ir pasiule kreiptis civilinio proceso tvarka- ji gerai zino kad vis vien nieko nelaimesi, dar nueisi i gera minusa- jei pareiskima parases asmuo bus nekvailas.