Tema: Re: civilinis ieskinys
Autorius: Saulius74901
Data: 2010-05-21 15:24:13
Neturtiniu manau nepriteis, o ir jei visa tai daroma del to kad kazka
pamokyt, tai gali taip nutikt, kad jam tai nebus pamoka, o jei ir bus gal
nebebus pagrindo tave daugiau itarinet ar smeizti. Visu sitam sviete tokiais
budais nepamokysi, nes tada teks daugiau nieko ir neveikt, kaip po teismus
tasytis.