Tema: Re: skolinimas
Autorius: Cube
Data: 2010-05-20 16:31:03
Linas Petkevičius wrote:
> Labai paprastai. Teigi, kad 05/27 diena tu susitikai su manimi ir aš tau
> pasirašiau ta rašteli. O aš teigiu, kad tu liepei man pasirašyti ant tuščio
> lapo ir šis dokumentas suklastotas.

Matai, kad rastelio turetojas gautu vykdomaji irasa jam nereiks aiskinti
visu aplinkybiu, kaip ir kada susitiko, uzteks pateikti toki rasteli. O
cia jau tu noredamas uzgincyti turesi kreiptis i teisma ir visa sita
irodineti. O va kai tu isdestysi ta savo versija, tada jau ir rastelio
turetojas atitinkamai savo pakoreguos. Jis sakys - o as neteigiu, kad
susitikau butent sia diena ir sia valanda. Tiesiog atejau pas ji i
kontora, palikau pranesima, o kita diena uzejes pasiemiau pasirasyta. Ir
nezinau kada jis cia tiksliai pasirase, gal ir veliau, jau grizes po
koncerto, esme, kad savo pareiga as atlikau - pranesima pristaciau laiku.