Tema: Re: skolinimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-20 15:39:31
Labai paprastai. Teigi, kad 05/27 diena tu susitikai su manimi ir aš tau
pasirašiau ta rašteli. O aš teigiu, kad tu liepei man pasirašyti ant tuščio
lapo ir šis dokumentas suklastotas. Kaip irodyma pateikiu keliones sutarti,
koncerto bilieta, flashke su nuotraukomis ir 15 bendrakeleiviu parodymus,
kurie patvirtins, kad ta diena ash buvau 500 km nuo Vilniaus, koncerte
varšuvoje ir del savo fizines bukles nu niekaip negalejau pasirashyti - net
kryziuko padet.