Tema: Re: banku naglumas
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-19 10:20:07
Sutarti nutraukt gali-niekas nesigincija. O stai pinigus atgaut uz korteles pagaminima (procentaliai korteles "neisnaudojimo " laikui)-vargu bau. Nes paslauga atlikta (kortele pagaminta) -tad kokios pretenzijos? O kad ta kortele, nutraukes sutarti, gali nebent nugara pasikasyt, argi kam rupi?

Ne i tema: vakar kalbejau su Teo vyresniaja kazkokia. Siulo sutarti pasirasyt 2m. Gauciau nuolaida abonimentiniui. As isipareigoju-2metus nenutraukt jos, turint apmokejimo plana X. Man paprasius, kad butu i sutarti irasyta , ne plano pavadinimas, kuriam nuolaidos gali dingti po menesio, o sakinys "2m apmoket, pagal siuo metu galiojancius plano X ikainius" grieztai atsisakoma. Motyvacija-valstybe gali pakeisti PVM ar dar ka, todel situacija gali pasikeisti. Gerai-jiems situacija gali pasikeisti, o mano isipareigojimai ne? Juk mazai tiketina, kad metai ateityje teturetu 6men? Vadinasi, imanomas daiktas, kad be baudos as sutarties nutraukt negalesiu, tuo tarpu jie-ikainius gali pakeisti, svarbu jiem NEKEISTI plano pavadinimo. Vyresnioji i tai atsake-mes kiauliskai nesielgiame. Tai irasykite, ka prasau, nerizikuojate. Ne, mes to padaryti negalime ! :)))))