Tema: Re: banku naglumas
Autorius: CodeC
Data: 2010-05-18 11:50:34
On 05/18/2010 11:43 AM, Trolis wrote:
> "CodeC"<co@coco.cc>  wrote in message

> Kiekviena imone gali tureti skirtingas sutartis su banku. Vieniems gali but
> nemokamai isemimas, kitiems gali buti nemokamai issiimti iki tam tikro
> limito per men. O gali but ir dar vienas variantas - imonei px tavo
> interesai, daro kaip jai geriau, pigiau. Galbut ji turi isskirtines salygas
> SAU su banku, bet jums salygu neparupino. O algu grynais gali ir nenoret
> vest, nes tai gali but tiesiog nepatogu!
>
> Taigi bankai cia ne prie ko - cia tavo imones politika sux.

sutartis su banku, ne su imone. siandien pasistengsiu perskaityt viska
alei vienos raides. nes kai rasiausi lygtai buvo punktas, kad nuemimas
to banko bankomatuose nemokamas, o dar plius SEB bankomatuose iki triju
kartu irgi nemokamas. as del to ir piktinuosi, kad anksciau to mokescio
nebuvo, niekas apie ji nepranese. nuskaiciuoja ir tiek, nes jie taip
sugalvojo.