Tema: Ats.: suo suzalojo zmogu
Autorius: Blynas
Data: 2010-05-17 09:28:46
Nežinau kas tave sieja su  KEDu, kiek jūs ten vienas kitą norit erzint ir
kas ten ko maldauja, bet man tiesiog atrodo pagarbu kitiems diskusijų
dalyviams, kai jų parašyto teksto nekraipai. T.y. nenori - nerašyk
lietuviškai, bet kitų teksto nekraipyk. Aišku, jei paerzint KEDą tau noris
labiau, nei gražiai elgtis kitų atžvilgiu, tai sprendimas aiškus ;) Na, bet
vėlgi - taip mano asmeninė nuomonė ir aš jos piršti nesiruošiu :)