Tema: Re: suo suzalojo zmogu
Autorius: lasaZ
Data: 2010-05-16 12:41:39
labai tikiuosi, kad šuns savininkui kas nors padarys tą patį, ką padarė jo
šuo.

Aš pats turiu šunį, bet mane siutina idiotai, kurie paleidžia savo šunis
gyvenamajame mikrorajone be pavadžio lakstyt (net jei šuo ir super paklusnus
ir apmokytas, tai tik gyvunas, kuris veikia vedamas instinktu ir niekada
nezinai koks instinktas kada islys). Chamizmas gryname pavidale. O ten
panašu kad chamas dar ir nusigėręs buvo.

lasaZ