Tema: Re: Spamas ir teises..
Autorius: Ernikas
Data: 2010-05-05 17:29:35
Sveiki,
mano vardas Petras, ir as kenciu nuo kaltes jausmo, kad neissiunciau 50
milijonu susiktu grandininiu laisku, kuriuos man atsiunte zmones, kurie is
tikruju tiki, kad jei as juos issiusciau, tai vargsele 6 metuku Maryte is
Pabrades, kuriai ant veido isdygo papas, sugebetu surinkti pakankamai
pinigu, kad jis butu pasalintas jai nuo veido anksciau, nei jos alkoholikai
tevai parduos ja keliaujanciam cirkui. Nejaugi tu nuosirdziai tiki, kad
Billas Gatesas duos tau, ir kiekvienam, kuriam tu persiusi si laiska, 1000
JO PATIES NUOSAVU doleriu? Ar tu durnas, ar nesveikas?
Eeeee, demesio! Jei perskaitysi si laiska iki galo ir sugalvosi nora, tai as
didziule arklio sudu kruva! Is esmes, sis laiskas yra pranesimas
visiems zmonems, kurie neturi daugiau ka veikti ir siuntineja man kvailus
reklaminius ir kitokius laiskus: PABUCIUOKIT MANO RAUSVA SUBINE! Galbut
baisieji grandininiu laisku gnomai ateis pas mane nakti ir isdulkins mane
pro sikna uz tai, kad nepersiunciau laisko, kuris buvo pradetas Zbygniewo
533 m. pries Kristu, ir kuri i Lietuva atgabeno Zalgirio musio dalyvis
Sudimantas. Eina jie visi sikt.
Jei jau ruosiesi ka nors man persiusti - bent jau siusk ka nors vidutiniskai
uzknisancio. Si prakeikta laiska, kad persiuntus sia zinute desimciai
artimiausiu draugu, sventoji dvasia kazkokiu budu perduos tai vargsei
kencianciai butybei 10 centu. As jau gavau 900 kartu. DEJAU SKERSA!
Pajudinkite dar islikusias savo smegenu lasteles ir pagalvokite, prie ko jus
is tikruju prisidedate, persiusdami tuos laiskus. Tiketina, prie nieko,
isskyrus savo kaip "zanudos" ir debilo reputacija.

Isvados? Jei gauni koki nors laiska, kuris grasina, kad visa gyvenima
liksite nelaimingas ar nemylimas, jei jo nepersiusi - istrink ji.
Jei tas laiskas juokingas, persiusk ji.
Neuzknisinek zmoniu, bandydamas priversti juos pasijusti kaltais del
kazkokio bedancio raupsuotojo Botsvanoje, kuri jau 27 metus laiko prirista
prie padvesusio dramblio, ir kurio vienintele viltis - 5 centai uz kiekviena
laiska, kuriuos jis gaus, jei persiusi si laiska.
O dabar, persiusk si laiska visiems savo pazistamiems. Jei to nepadarysi,
tavo trusikai taps mesedziais ir pusryciams suvalgys tavo genitalijas.

Pagarbiai
Petras