Tema: Re: Spamas ir teises..
Autorius: Ernikas
Data: 2010-05-05 17:28:05
Sveiki,

Manau padetu panasaus teksto laiskas:

 Laba diena,

Vieną kartą aš Jus mandagiai įspėjau, kad nebesiųstumėte "spam" tipo laiškų,
bet kaip suprantu iš šios dienos laiško tai nepadėjo. Todėl Jus informuoju,
kad:

    1.. Šitas laiškas, kartu su įvykio registravimu, persiųstas Lietuvos
Respublikos nacionaliniui elektroninių ryšių tinklų ir informacijos saugumo
incidentų tyrimo padaliniui (www.cert.lt) su prašymu blokuoti visus
vartotojus (įskaitant info@vsd.lt , kurie prisidėjo prie "spam" platinimo.

    2.. Šitas laiškas, kartu su įvykio registravimu, persiųstas Valstybinei
duomenų apsaugos inspekcijai (www.ada.lt) su prašymu išsiaiškinti kodėl mano
(ir ne tik) el.pašto (ir ne tik) duomenys yra paviešinti be mano sutikimo.
    3.. Šitas laiškas bus persiųstas visiems laiške matomiems adresatams su
pranešimu, kad jų asmeniniai duomenys yra paviešinti be jų sutikimo ir kad
jie turi teisę kreiptis Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją (www.ada.lt)
reikalaudami žalos atlyginimo iš atsakingų asmenų.
    4.. Šitas laiškas bus persiųstas visų laiške matomų adresatų
tiesioginiams vadovams, su prašymu išsiaiškinti, kodėl jų pavaldiniai darbo
metu užsiima su darbu nesusijusia veikla. Ši informacija bus ypač aktuali
laiške išvardintų valstybinių įstaigų (VSAT, VRM, VPGT ir Policijos
departamento) vadovams.
Papildoma informacija:

    1.. "Spam" reglamentavimas (apibrėžimas, atsakomybė ir baudos)
Lietuvoje - spausti čia (http://www.rrt.lt/index.php?1448271130)
    2.. Valstybinės asmens duomenų apsaugos inspekcijos išaiškinimas
(apibrėžimas, atsakomybė ir baudos) apie "spam" - spausti čia
(http://www.ada.lt/index.php?lng=lt&action=page&id=742)
    3.. Aleksandros istorija - spausti čia
(http://threatinfo.trendmicro.com/vinfo/hoaxes/hoaxdetails.asp?hname=BURNT%20BABY%20ALEXANDRA%20HOAX)
(anglų k.) ir čia