Tema: Re: del ikeisto buto isigijimo
Autorius: nagi kagi
Data: 2010-04-20 12:55:14
On 04/20/2010 09:41 AM, pjezo wrote:

> labai keicia esme. jei jau taip nepasitiki- nereiketu pirkti.
> nes budu kazka pridirbti yra daug.

> kazka blogai supranti. buto savininku tapsi nuo nuosavybes igyjimo. bendru atvju tai sutarties pasirasymo momentas.
> ir savinku tapsi nepriklausomai nuo to kam tas butas ikeistas.

> Pasvajok ir praeis. kreditorius duoda sutikima sandoriui ir nurodo, kas per x dienu nuo pinigeliu gavimo nuims ikeitima. Beigi sutikime kartais nurodo kad prievoles ivykdymas uz skolininka (esama buto savininka iki pardavimo) laikomas tinkamu ivykdymu.
> [...]

O kas ten gali buti idomaus.. man jie nepazistami zmones ir tiek,
tarpusavy lyg pazistami, lyg konfliktuoja. Is nepazistamu nezinau ko
tiketis, todel turiu zinoti kas gali blogiausio nutikti.

Agentura sako, kad ikeitima pats galesiu nusiimti hipotekoj, kiek
supratau turesiu kazkoki notaro patvirtinta dokumenta, kad kreditorius
nebeturi pretenziju. Ar imanoma taip?