Tema: Re: Šiukšlių deginimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-04-20 01:36:15
Liaudiskai snekant, degino kepsnine daugiabucio kieme, teisiskai (man atrodo, gal ko nebepamenu!), nes buvo zole po kepsnine ir ji gali uzsidegt... tai speju 507 pritaike. Kadangi tik ispejimas, nieks per daug nesidomejo toliau, ir daugiau kepsniniu, lauzu ir panasiu dalyku ne savo soduose nebenaudojom. Dabar paskaicius zakona, galima pamastyt..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!