Tema: Re: Teorinis klausimas
Autorius: Nitro
Data: 2010-04-15 12:38:11
tikiuosi ieskiniu sulauksim, nes sistema tai daunishka...

Beje pamenu rodos 11oj klasej ligoninej teko susimoket uzh plauciu rentgena,
nes jiems moksleivio pazymejimas netiko... matai turi issiimt kazkokis spec
apdraustojo pazymejima. Vienzo buvau draustas, bet uz rentgena sumokejau 37
Lt (LPG tuo metu kainavo 0.95 ct, benzas - apie 2lt)