Tema: Re: sutartis tarp triju fiziniu asmenu
Autorius: ig
Data: 2009-01-28 14:05:56
Kiek as skaiciau autoriniu teisiu istatyma ten nemaciau nieko apie kas kam
moka, tiesiog yra kurinio autorius ir jam priklauso visos turtines ir
neturtines teises i kurini. Taciau as negaliu laisvai elgtis su foto nes
jose uzfiksuotos ne beteises muses, o yra kitas istatymas apie asmens
privatumo teise, t.y. jei jis nesutinka kad ji rodytu tai ir negalima jo
viesai rodyti.

Tu turbut turi omeny, kad tipineje autorineje sutartyje buna irasas -
autorius perleidzia uzsakovui visas turtines teises, t.y. uzsakovas nuperka
jas is jo, taciau pagal nutylejima nuo kurinio sukurimo, jos priklauso
kurinio autoriui.