Tema: Re: sutartis tarp triju fiziniu asmenu
Autorius: ig
Data: 2009-01-26 23:38:08
Gerai, konkreti situacija - tie du pilieciai yra jaunavedziai, o asai juos
fotografuosiu. Vieno neuztenka nes reikia abieju parasu kad sutinka leisti
man naudotis savo nuotraukomis, nes uz puses metu issiskirs ir tas
nepasirases gali jau nebenoret rodyti... Na cia viskas vistiek tik "del
tvarkos", bet norisi graziai apiformint. Dvieju sutarciu nenoriu nes a)
nepatogu b) pinigus kazkaip per 2 sutartis dalinti... :-/ O vienoj sutarty
atskirai isnesineti copyright'u punkta ir pasirasineti visiem kazkaip
berysio, galvojau parasysiu kad anie du uzsakovai ir bus gerai...