Tema: Re: Santazas
Autorius: prabegom
Data: 2009-01-27 15:27:22
tau reikia NE SUTIKIMO. O ATIDALINIMO IS BENDRU PATALPU. Notariskai.
Nes su sutikimu ir toliau ten liks palepe. Negi tau arch. ir sav.
neisaiskino?
O del atidalinimo gali kreiptis i teisma. Jei atidalintinas plotas mazesnis,
nei priklauso pagal buto plota, tada turi ispirkti is kitu.

O jei tu irengsi su sutikimu (tarkim, as kaimynas, kuris toki duoda), tai
patikek manim - po manes atejes naujas kaimynas gali panoreti kampo tavo
irengtose patalpose.

Negi sunku sumoket normaliam advokatui uz konsultacija ir byla?