Tema: Re: Santazas
Autorius: prabegom
Data: 2009-01-27 15:23:00
Duot i teisma, pries tai gerai pasiruosus pagrindus.
Pvz., virs savo palepes ploto suremontuot stoga, pries tai padares remonta
butinu. Ir pateikti saskaita tipo, namui - visiems butams. Su kuo sutarti,
su tais nesiteisi. Tipo, atsiskaitet tarpusavy. Su juo teisiesi.

Bet visu kitu turi notarinisu parasus apie palepes atidalinima ir priskyrima
tavo nuosavyben?