Tema: Re: Konfidencialios info atskleidimas
Autorius: NASA
Data: 2009-01-23 18:50:34
"Gali buti" netinka.

Ka pavyko issiaiskinti, su konfidencialia informacija nevarzomai gali
susipazinti operatyviniai subjektai.
Kadangi siuo atveju tai netaikoma, kapstant toliau pavyko rasti keletą
sakinių BPK:

155 straipsnis. Prokuroro teisė susipažinti su informacija
1. Prokuroras, priėmęs nutarimą ir gavęs ikiteisminio tyrimo teisėjo
sutikimą, turi teisę atvykti į bet kokią valstybės ar savivaldybės,
viešąją ar privačią įstaigą, įmonę ar organizaciją ir pareikalauti, kad
jam būtų leista susipažinti su reikiamais dokumentais ar kita reikiama
informacija, daryti įrašus ar kopijuoti dokumentus bei informaciją arba
gauti nurodytą informaciją raštu, jei tai reikalinga tiriant
nusikalstamą veiką.
(...)
4. Prokuroro pavedimu susipažinti su informacija šiame straipsnyje
nustatyta tvarka gali ir ikiteisminio tyrimo pareigūnas.
5. Lietuvos Respublikos įstatymai gali nustatyti prokuroro teisės
susipažinti su informacija apribojimus.

LR Prokuraturos istatyme nieko apie minimus apribojimus nera, taigi
prokurorai kaip ir turi teise gauti info. Ikiteisminio tyrimo
pareigunas tik prokuroro pavedimu.

Apie savanorišką konfidencialios info pateikimą niekur neradau :/
Belieka "grazia forma" uzklausti LD, kokiu pagrindu atskleide info.

a.