Tema: Re: Konfidencialios info atskleidimas
Autorius: NASA
Data: 2009-01-23 15:54:21
Visu pirma, ne as prisidirbau, o kita puse. Antra, draudikas uzklause
sutarties, kazkada sudarytos tarp manes ir pirmosios puses. Sutartis
yra konfidenciali. Draudika informavau, kad neturiu teises atskleisti
konfidencialios info be pagrindo. Draudikas man pakiso LR Draudimo
istatyma ir Civilinio kodekso istraukas, pagal kurias jie uztikrina
jiems suteiktos info konfidencialuma. Siuo atveju as palengvinau
draudikui darba, o jis atsiprasau uz issireiskima "suka" isdure ir
tiesiog perdave treciajai saliai jam patiketa paslapti.
Vat ir aiskinuosi ar draudikas turejo tam pagrindo, nes tokie veiksmai
man nepatinka. "Saziningasis" draudikas siuo atveju AB "Lietuvos
draudimas".

a.